Activiteiten

Onze activiteiten zijn gericht op het verbeteren van baltechniek. In samenwerking met BVV Barendrecht is het ons doel om deelnemers meer en meer baas over de bal te laten worden en plezier te laten beleven aan voetbal. De trainingen liggen dan ook in lijn met de opleidingsvisie van BVV Barendrecht en is het zodoende mogelijk om ontuikkelpunten af te stemmen met de reguliere trainingen van deelnemers.

Iedereen is bij ons van harte welkom, van jong tot oud, jongens & meisjes en van de grootste talenten tot aan beginners. Onze trainingen worden ingedeeld op basis van leeftijd en niveau, zodat iedereen op gepaste manier de trainingen kan doorlopen.

Training

Wekelijks wordt er elke zondag getraind. De prijs per training is 15,- euro. Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden of wil je gewoon een keertje komen meedoen? Laat het gerust weten via het contactformulier, de Whatsapp-functie of schrijf je gelijk in!

Schrijf je in!

De BVS

De BVS is voor iedereen die graag voetbalt en daar nóg beter in wil worden. Ongeacht op welk niveau je voetbalt; er is altijd ruimte voor verbetering en deze uitdaging kunnen wij jou bieden.

Het belangrijkste voor ons is dat de kinderen het leuk hebben. Uiteraard proberen wij alle kinderen een goede opleiding te geven, echter staat spelvreugde bij ons op nummer 1. Het belangrijkste voor ons is dat de kinderen naar huis gaan met een voldaan gevoel omdat zij het hartstikke naar hun zin hebben gehad en daarbij het een en ander geleerd hebben. Als het goed is zorgen de verbeterde voetbalvaardigheden automatisch voor meer plezier, zelfvertrouwen, durf en lef om je hobby uit te kunnen oefenen.

Op elk niveau

Om de trainingen zo toegankelijk mogelijk te maken, worden de deelnemers ingedeeld op basis van leeftijd en/of niveau. In onze trainingen staat techniek centraal, want baas worden over de bal is volgens ons de eerste stap in de ontwikkeling van elke voetballer. Wanneer spelers namelijk steeds balvaardiger worden, groeit het zelfvertrouwen, het spelplezier en als het goed is dan ook de verdere ontwikkeling van speler en kind.

''Sport dient toegankelijk te zijn voor ieder kind.''

De BVS vindt het belangrijk dat iedereen de mogelijkheid heeft om goed te trainen ongeacht het niveau. Iedereen ontwikkelt namelijk op zijn eigen manier! Wij staan erom bekend dat kinderen met plezier naar de trainingen komen. Vanuit het plezier vindt de ontwikkeling plaats.