Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Barendrechtse Voetbalschool, hierna te noemen BVS.

1. Om lid te worden van de BVS kan een inschrijfformulier via

WWW.DEBARENDRECHTSEVOETBALSCHOOL.NL ingevuld en verstuurd worden.

2. Een lid die de leeftijd van 18 jaar nog niet heeft bereikt dient het inschrijfformulier door haar/zijn ouders te laten invullen en versturen of door iemand die het ouderlijk gezag heeft over het kind.

3. Het lidmaatschap is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

4.  Voor het bijwonen van de training dient voor zaterdag 17:00 aangegeven worden per mail

( info@barendrechtsevoetbalschool.nl) of per app dat uw kind graag mee doet aan de training op zondag van dat weekend.

****Bij inschrijving voor (één van) onze activiteiten gaat u automatisch akkoord met hieronder gestelde voorwaarden.****

Betalingen en prijzen

1. De betaling dient voor aanvang/einde  van de trainingen  te worden voldaan á 15 euro (aan de mogelijkheid tot pinbetalingen word nog aan gewerkt).

2. Bij niet tijdige of geheel uitblijven van de betaling kan er niet aan de training(en) worden deelgenomen.

3. In geval van ziekte of plotselinge afwezigheid dient de deelnemer (ouder (s) verzorger) zich uiterlijk 3 uur voor de training per mail, sms of WhatsApp af te melden bij de BVS. Voor contactgegevens, zie onze website. De trainer op de hoogte houden via sms of WhatsApp is aanbevolen.

4. De trainingsdagen gaan in principe altijd door, maar de BVS behoudt het recht tot het eventuele vervallen van een trainingsdag(en). Wij zullen u per e-mail, sms of whatsapp op de hoogte stellen.

Wijzigingen

1. De BVS behoudt zich het recht om voor 1 januari van elk kalenderjaar de prijzen aan te passen en tevens wijzigingen en/of aanvullingen op deze voorwaarden aan te brengen.

2. De wijzigingen en/of aanvullingen treden direct in werking per 1 januari van dat jaar

3. U bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van uw gegevens, zodat wij u kunnen contacteren. Denk hierbij aan het doorgeven van adreswijzigingen, of wijzigingen van e-mailadressen of telefoonnummers. Informatie over activiteiten communiceren wij uitsluitend per e-mail.

Aansprakelijkheid en gedrag

1. De BVS is niet aansprakelijk voor verlies/diefstal, (im)materiële schade en eventuele ongevallen en blessures voor, tijdens of na de training.

2. U bent gast van de BVS bij BVV Barendrecht en we verzoeken de deelnemers zich correct te gedragen zowel binnen als buiten het veld

3. Deelname aan de trainingen is geheel vrijblijvend en op eigen initiatief.

4. We verzoeken de deelnemer op tijd aanwezig te zijn, bij te laat of diverse malen te laat verschijnen voor de training kan je geweigerd worden.

5. Van de deelnemer wordt een positieve houding verwacht ten opzichte van de trainer alsmede ten opzichte van de overige deelnemers.

6. Indien een deelnemer zicht niet correct gedraagt, zullen wij de deelnemer waarschuwen en indien nodig uitsluiten van de trainingen en het de volgende training weer aankijken. Blijft dit het geval dan zullen wij met ouders en de deelnemer in gesprek gaan en indien nodig deelnemer moeten uitsluiten van de trainingen zonder restitutie van het reeds betaalde bedrag.

Huisregels

1. Het dragen van scheenbeschermers en geschikt schoeisel tijdens de activiteiten is verplicht, het dragen van sieraden is verboden.

2. Er wordt correct omgegaan met de materialen die gebruikt worden voor, tijdens en na de training.

3. Van de deelnemer wordt een positieve houding verwacht ten opzichte van de trainer alsmede ten opzichte van de overige deelnemers.

4. Wij verzoeken de deelnemers op tijd aanwezig te zijn. Minimaal 10 minuten voor aanvang maar ook niet eerder.

Trainers

1. Met “de trainer” wordt bedoeld , eindverantwoordelijke voor de BVS.

2. De trainers zijn KNVB opgeleide trainers en zelf opgeleide trainers.

3. De trainers kunnen ten alle tijden vervangen worden door een andere trainer.

Multimedia

1. De BVS behoudt het recht om alle gemaakte foto’s en video’s te gebruiken voor eigen doeleinden, zoals gebruik voor eigen website en promotie doeleinden (facebook, instagram etc.)

2. Ouders en deelnemers hebben geen bezwaar tegen het nemen van foto’s en of filmopnames, anders dat graag aangeven bij het inschrijfformulier of per mail.

3. Indien dit achteraf toch niet gewenst is dan kunt u dit kenbaar maken bij een van de trainers. In dat geval zullen wij ervoor zorgen dat het bij de volgende productie verwijderd wordt.

Klachten

Indien er klachten zijn naar aanleiding van de uitvoering en of handeling van en tijdens trainingen dient u deze binnen een week na constatering te richten aan info@barendrechtsevoetbalschool.nl

Disclaimer

1.De BVS en haar medewerkers zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade die ontstaan door het volgen van de activiteiten van de BVS of toepassing van de behandelde oefenstof. De BVS bepaalt welke aanmeldingen ze wel en niet accepteren zonder opgaaf van reden.

2. De inhoud van de algemene voorwaarden zijn te goeder trouw en zorgvuldig samengesteld. Alle geschillen van welke aard dan ook verband houdende met en of voortvloeiende uit door ons aangegane overeenkomsten en door ons verrichte diensten worden berecht door de bevoegde rechter in Nederland.

DE BARENDRECHTSE VOETBALSCHOOL (BVS), gevestigd te Barendrecht, Nederland.